Welcome To 4EN3RGY Romania
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

4en3rgY Romania


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Setari Explicate Ale Cfg-ului.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Setari Explicate Ale Cfg-ului. la data de Ianuarie 26th 2013, 23:31

Multi dintre noi cautam sa avem o configuratie a jocului cat mai buna.
Deoarece am vazut in multe cfg-uri aberatii precum developer "30" am decis sa va explic cateva


//=========__________________=========================================\
//--------( UNBINDALL )----------------------------------------|
//=========¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯=========================================/

bind "TAB" "+showscores"

Aceste setari le stim cu totii...
...

bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"

//=========__________________=========================================\
//--------( kp_binds )----------------------------------------|
//=========¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯=========================================/

bind "kp_ins" "defuser; primammo; secammo"
bind "kp_end" "m4a1; ak47; primammo"
bind "kp_downarrow" "deagle; secammo"
bind "kp_pgdn" "vesthelm; vest"
bind "kp_leftarrow" "flash"
bind "kp_rightarrow" "sgren"
bind kp_5 "hegren"
bind "kp_home" "AWP; primammo"
bind "kp_uparrow" "famas; galil; primammo"
bind "kp_pgup" "USP; secammo"

bind "UPARROW" "say_team ^......SUS......^"
bind "DOWNARROW" "say_team V......JOS......V"
bind "LEFTARROW" "say_team <===.....STANGA"
bind "RIGHTARROW" "say_team DREAPTA.....===>"

bind "F1" "say /rank"
bind "F2" "say /hp"
bind "F3" "say ~~~ Salutare ~~~ "
bind "F4" "say_team Unde e ?"
bind "F5" "say /resetscore"
bind "F9" "say thetime"
bind "F10" "say nextmap"

Acestea reprezinta bind-urile de cumparare cu ajutorul cifrelor din dreapta (kp_);
bind-urile pentru a ajuta ultimul jucator cu ajutorul sagetilor si bindurile functiilor (F1,etc) pt stats.

//=========__________________==========================================\
//--------( CLIENT SETTINGS )-----------------------------------------|
//=========¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯==========================================/

_cl_autowepswitch "0"->(0/1) 1-se selecteaza automat arma pe care o iei de pe jos.
cl_allowdownload "1"->(0/1) 1-downloadeaza resursele server-ului:harti,modele etc.
cl_allowupload "0"->(0/1) uploadezi res tale, logo etc. ca sa-ti vada ceilalti logo...
cl_backspeed "500"-> viteza de deplasare a jucatorului, difera de la un server la altul
cl_cmdbackup "2"->(1/2/3)seteaza de cate ori trebuie sa trimita pachetele de date catre server-2 este ideal.
cl_cmdrate "30"->(10 pana la 101) nr de pachete trimise catre server
cl_corpsestay "10"->(10 pana la 600) repr. cat timp sa stea cadavrele pe jos.
cl_dlmax "128"->reprezina viteza max cu care sa downloadeze de pe server 128 este pentru cablu/dls.
cl_download_ingame "0"->downloadeaza in timpul jocului logo celorlalti ca sa le poti vedea etc.
cl_forwardspeed "500"->idem cl_backspeed
cl_himodels "0"->(0/1) 1-grafica jucatorilor mai buna. 0-creste fps.
cl_idealpitchscale "0.8"-nu stiu ce inseamna , este setarea default.
cl_latency "-90.0"-scade ping daca tu ai ping 130 folosesti -90 si o sa-l ai 30/40, s.a.m.d
cl_lc "1"-reprezinta lag compensation; vital pentru LAN ca sa se vada mai fin, in PGL este interzis 0.
cl_logocolor "#Valve_Red"
cl_logofile "skull"
cl_lw "1"->(0/1)-aceasta setare verifica buna desfasurare a jocului(sunetele armelor,animatii) 1-pentru acuratete
cl_minmodels "1"->(0/1)-foloseste acelasi skin player in functie de echipa (tero-leet,sau ct-gign)-creste fps
cl_radartype "1"->(0/1)-iti face radarul opac, 0-transparent
cl_righthand "1"->(0/1)-arma este pe dreapta; 0-e pe stanga;
cl_shadows "0"->(0/1)-nu apar umbrele, creste fps
cl_timeout "300"->reprezinta secundele de asteptare in timp ce se conecteaza la un server.
cl_updaterate "20"->(10 pana la 101)-pachetele de date pe care le trimiti catre server.valoare in fct de viteza de net.
cl_vsmoothing "0.05"-nu stiu detalii, cred ca este legat de fluiditatea jocului.
cl_weather "0"->(0/1)-0-dezactiveaza efectele cum ar fi plaia pe de-aztec. creste fps
ex_interp "0.01"-aici este mult de explicat.este legat de controlul interpolar , pentru fps, am sa postez in continuarea acestui topic.
r_mmx "1"->(0/1)-optimizeaza procesorul pentru joc. unele pc creste fps
r_dynamic "0"->(0/1)-dezactiveaza efectele de lumina , 0-creste fps

//=========__________________==========================================\
//--------( SETARI TINTA )-----------------------------------------|
//=========¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯==========================================/

cl_crosshair_color "20 255 20"-> culoarea tintei,reprezentata de valorile celor 3 culori(in acest caz 20-rosu;255-verde;20-albastru)
cl_crosshair_size "3"->(1/2/3)-marimea tintei
cl_crosshair_translucent "1"->(0/1) face tinta transparenta; 0-opaca
cl_dynamiccrosshair "0"->sa nu se mareasca tinta in timp ce mergi.
crosshair "1"->(0/1)-activeaza tinta; 0-nu ai tinta
lookspring "0"->(0/1)- cnd +mlook este dezactivat poti pune 1.
lookstrafe "0"->(0/1)-blocheaza tinta nu se poate misca jos sau sus
m_filter "1"->(0/1)-setare a mouse-ului;unii folosesc mouse fix,un fisier registru pentru miscari mai line ale mouse-ului.
m_forward "1"->senzitivitatea mouse-ului.
m_pitch "0.022000"-senzitivitatea picth-ului mouse-ului. daca pui val negative inveseaza directiile(cnd tragi in jos se duce in sus)
m_side "0.8"-viteza deplasari in alteral a mouse-ului.
m_yaw "0.022"-viteza de intoarcere a mouse-ului
sensitivity "2"-cea mai buna (dupa parerea mea) senzitivitate . nici prea mica nici prea mare

//=========__________________==========================================\
//--------( VIDEO SETTINGS )-----------------------------------------|
//=========¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯==========================================/

bottomcolor "0"-modifica nuanta echipamentului jucatorilor
brightness "3"-luminozitate 3 ideal
con_color "0 100 255"-culoarea scrisului
fastsprites "0"-nu sunt sigur, poate fi legat de urmele lasate de grenazi.
fps_max "101"
gamma "3"-contrast
gl_dither "1"-daca poti rula jocul in valoare mai amre de 16 biti poti lasa 1,e setare pentru culoarea jocului.
gl_flipmatrix "0"-setare pentru mouse , pui valoarea 1 daca folosesti 3DNow 3DFX MiniGL (3dfxglam.dll)
gl_monolights "0"->(0/1) 1-lumineaza locurile intunecate, dar se intuneca dupa ce explodeaza he, face pete.
gl_overbright "0"-idem gl_monolights
gl_picmip "0"->(0/1/2/3)-0 pentru calotatea vizuala high a jocului
gl_playermip "0"->(0/1/2/3)-0 pentru calotatea vizuala high a jucatorilor
gl_polyoffset "1"->(1 pana la 4)-pana la 4 este permisa in PGL, unii pun 30000 ca sa vada urmele de flash prin perete sau bomba.
hpk_maxsize "2"->marimea fisierului custom.hpk care contine logo celorlalti jucatori; dupa ce atinge valoarea 2 mb se sterge automat.
hud_capturemouse "1"->(0/1) 0 dezactiveaza mouse-ul. este posibil numai in HL,TFC sau alte game moduri.
hud_centerid "1"->(0/1)-cnd pui tinta pe cineva iti arata in centru numele lui. e bun pentru cand tintesti prin smoke.
hud_draw "1"->(0/1)-0 dezactiveaza chat-ul. 1-il face vizibil
hud_fastswitch "1"->(0/1)-1-cnd apesi pe numerele de deasupra literelor se shimba automat pe arma dorita fara a mai da click pentru activare.
hud_saytext_internal "1"->(0/1) -1 activeaza chatul in timpul jocului
hud_takesshots "0"->(0/1) 1-face poza la sfaritul jucarii unei harti.
max_shells "1"->(0 pana la 120)-arata nr de gloante care ies ale armelor
max_smokepuffs "1"->(0 pana la 120)-arata nr de gloante pe pereti si de smoke puffs redate in acelasi timp.
mp_decals "20"->(0 pana la 300)-arata numarul de gloante,logo,sange vizibile pe harta)
net_graph "3"->activeaza grafic pentru lag,fps...
net_graphpos "1"->(1/2/3) -pozitia graficului 1-dreapta;2-centru;3-stanga;
net_scale "5"->nr de bites afisati pe pixeli graficului
r_decals "20"->(0 pana la 300)-asemanatori mp_decal cu exceptia ca e valabil doar celor de pe pamant(logo,sange,urme flash)
r_bmodelhighfrac "5.0"-setare pentru video...
r_detailtextures "0"->(0/1)- chiar daca este activat este valabil doar pentru harta Cobble.
spec_autodirector_internal "1"-cnd esti spect esti dirijat automat asupra unui jucator.
spec_drawcone_internal "1"detalii afisate cnd esti spec
spec_drawnames_internal "1"detalii afisate cnd esti spec:nume
spec_drawstatus_internal "1"detalii afisate cnd esti spec:status
spec_mode_internal "4"(0 pana la 6)-1 : Locked Chase Cam;2 : Free Chase Cam;3 : Free Look;4 : First Person;5 : Free Map Overview;6 : Chase Map Overview
spec_pip "0"(0 pana la 5)-la fel mod in care esti spectator:0 : Disabled;1 : Player Chase Cam;2 : First Person;3 : Chase Map Overview (Zoomed out);4 : Chase Map Overview (Zoomed in);5 : Buggy mode
topcolor "0"-setari pentru nuanta echipamentelor jucatorilor.
viewsize "120"
violence_hblood "1"->(0/1)-face vizibil sangele jucatorului
violence_hgibs "0"->(0/1)-face vizibile bucatile care sar din corp.
setinfo "_ah" "0"->(0/1)-0 dezactiveaza helperul pentru harta etc un fel de informatii
setinfo "_vgui_menus" "0"->(0/1)- 0 face meniul sub forma de text,1-activeaza meniul tip imagine.
setinfo "_pw" "12345" -parola pentru slot, in caz ca ai unul

//=========__________________==========================================\
//--------( SOUND SETTINGS )-----------------------------------------|
//=========¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯==========================================/

hisound "1"->(0/1) -calitatea sunetului
_snd_mixahead "0.1" -setarea placii de sunet , nu stiu variabile
bgmvolume "1.000000" - activeaza cd audio. cv de genu nu stiu exact
s_a3d "0.0"-
s_automax_distance "60" -activeaza A3d . daca suporta placa de sunet
s_automin_distance "2"
s_bloat "2.0" -A3D variabila.
s_distance "60"
s_doppler "0.0"
s_eax "0.0"-activeaza EAX sound , daca suporta placa de sunet
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000"-distanta sursei de unde provine sunetul
s_min_distance "2" - distanta minima de unde poate fi auzit.daca e mai mica decat ce ai setat atunci se aude la maxim
s_numpolys "200" -A3D variabila.
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_refdelay "4" -A3D variabila.
s_refgain "0.4" -A3D variabila.
s_rolloff "1.0"
s_verbwet "0.25" -A3D variabila.
suitvolume "0.25"
voice_enable "1"->(0/1) activeaza microfonul
voice_forcemicrecord "1"->(0/1) pentru inregistrari, microfonul se va auzi mai tare, cred...
voice_scale "2"-> vol microfonului.

Sper sa-mi apreciati efortul, si vreau cat mai multe pareri,mai jos am sa va pun si cfg meu si cu detalii si in caz ca nu intelegeti postati intrebari.

~~~sistem.exe~~~ cfg : [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
->bindurile putin modificate:
-duck pe space
-f -arunca arma
->binduri pe cifrele din dreapta kp_ si pe semnele kp_plus si kp_minus controlezi volumul
->binduri pe functii (F1,F2,F3...) si pe sageti.
->FPS fix , cel putin mie imi functioneaza, + lag mic

Multumesc !

Vezi profilul utilizatorului

2 Re: Setari Explicate Ale Cfg-ului. la data de Februarie 3rd 2018, 09:06

nu merge linkul

Vezi profilul utilizatorului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum