Welcome To 4EN3RGY Romania
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

4en3rgY Romania


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

[PLUGIN ULTRACS] VIP CLASSIC

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 [PLUGIN ULTRACS] VIP CLASSIC la data de 19/3/2017, 19:23

Viorel

avatarFondator

Descriere: Acest plugin este un vip mai avansat pentru modul clasic.
Beneficii:
Primiți 150 HP&AP la fiecare spawn (puteți modifica prin cvar-uri)
Primiți 10 HP&AP pe kill,respectiv 15 HP&AP pe headshot (puteți modifica prin cvar-uri)
Primiți 1000$ pe kill,respectiv 1500$ pe headshot. (puteți modifica prin cvar-uri)
Aveți acces la meniul pentru vip (vedeți în poze.)
Puteți sări de 2 ori. (puteți modifica prin cvar-uri)
Apăreți ca VIP în tabscore (TAB)
La fiecare spawn primiți 1 he,2 flash.

Cod:
#define VIP_LEVEL ADMIN_LEVEL_H -> FLAGUL VIP-ului (T)

new const gTitle[] = "Beneficii Membru V.I.P" -> Titlul care o să apară în motd.
new Prefix[] = "ULTRACS.RO - V.I.P"; -> Prefix-ul din fața mesajului.

#define CONTACT "Id_contact@yahoo.com" -> Id-ul de contact.


Descărcare: [sursa=Sursă(.sma)]#include
#include
#include
#include
#include
#include

#pragma tabsize 0;

#define PLUGIN "Vip Clasic"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Challenger."

#define VIP_LEVEL ADMIN_LEVEL_H

new const gTitle[] = "Beneficii Membru V.I.P"
new Prefix[] = "ULTRACS.RO - VIP";

#define COLOR "^x04"
#define CONTACT "Id_contact@yahoo.com"

#define is_user_vip(%1)   (get_user_flags(%1) & VIP_LEVEL )

const TASK_ID = 12323;

new jumpnum[33] = 0
new bool:  dojump[33] = false
new cvar_vip_health, cvar_vip_armor, cvar_vip_ap_kill, cvar_vip_hp_kill, cvar_vip_ap_hs, cvar_vip_hp_hs , cvar_vip_money_kill, cvar_vip_money_hs, cvar_vip_jumps
new maxplayers
new gmsgSayText

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "p_Spawn", 1);
register_event( "DeathMsg" , "DeathMsgEvent" , "a" );

cvar_vip_armor = register_cvar("vip_spawn_armor", "150") //Armura la spawn
cvar_vip_health = register_cvar("vip_spawn_health", "150") //Viata la spawn

cvar_vip_ap_kill = register_cvar("vip_kill_armor", "10") //Armura pe kill
cvar_vip_hp_kill = register_cvar("vip_kill_health", "10") //Viata pe kill

cvar_vip_ap_hs = register_cvar("vip_hs_armor", "15") //Armura pe Hs
cvar_vip_hp_hs = register_cvar("vip_hs_health", "15") //Viata pe Hs

cvar_vip_money_kill = register_cvar("vip_kill_money", "1000") //Bani pe un kill
cvar_vip_money_hs = register_cvar("vip_hs_money", "1500") //Bani pe un hs

cvar_vip_jumps = register_cvar("vip_max_jumps", "1") //De cate ori poate sari

//register_clcmd("say /vmenu","UltracsMenu");
//register_clcmd("say_team /vmenu","UltracsMenu");

register_clcmd("say /vips", "print_adminlist", 1)
                 register_clcmd("say /vip", "Motd");

maxplayers = get_maxplayers()
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")

register_event( "ResetHUD", "ev_ResetHud", "be" );
}
public p_Spawn(id){

if(get_user_flags(id)  & VIP_LEVEL )
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
                                   set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_vip_health) )
set_user_armor(id, get_pcvar_num(cvar_vip_armor) )
UltracsMenu(id);
}

}

public client_putinserver ( id )
{
if ( is_user_vip ( id ) )
{
ColorChat ( id, "!g[!t%s] VIP-ul!t %s!g se conecteaza.", get_name ( id ) , Prefix );
}
}

public DeathMsgEvent()
{
new iKiller = read_data( 1 );
new headshot = read_data( 3 );

if(get_user_flags(iKiller) & VIP_LEVEL )
{
                     set_user_health(iKiller, get_user_health(iKiller) + get_pcvar_num(cvar_vip_hp_kill) )
                     set_user_armor(iKiller, get_user_armor(iKiller) + get_pcvar_num(cvar_vip_ap_kill) )
                                       cs_set_user_money( iKiller, cs_get_user_money( iKiller ) + get_pcvar_num(cvar_vip_money_kill ) );

if(headshot)
                     set_user_health(headshot, get_user_health(headshot) + get_pcvar_num(cvar_vip_hp_hs))
                     set_user_armor(headshot, get_user_armor(headshot) + get_pcvar_num(cvar_vip_ap_hs))
                                       cs_set_user_money(headshot, cs_get_user_money( headshot ) + get_pcvar_num(cvar_vip_money_hs));
}


}

public ev_ResetHud( id )
{
set_task( 0.1, "addviptab", id + TASK_ID );
}
public addviptab( taskid )
{
new i_Index = taskid - TASK_ID;

if( get_user_flags( i_Index ) & VIP_LEVEL )
{
message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "ScoreAttrib" ) );

write_byte( i_Index );
write_byte( 4 );

message_end( );
}
}

public UltracsMenu(id) {
if( get_user_flags( id ) & VIP_LEVEL ) {
new menu = menu_create ("\yNUME.\rULTRACS.\yRO \d[VIP MENU]", "CaseMenu");
menu_additem(menu, "\yM4A1", "1");
menu_additem(menu, "\yAK47", "2");
menu_additem(menu, "\yMP5 NAVY", "3");
menu_additem(menu, "\yAWP", "4");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0 );
}
else
{
ColorChat(id, "!tNU ESTI V.I.P ! Pentru a cumpara adauga: Y!M %s", CONTACT)
}
}

public CaseMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
return 1;
}

new data [6], szName [64];
new access, callback;
menu_item_getinfo (menu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
new key = str_to_num (data);

switch (key)
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !gAi ales M4A1 !", Prefix);
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !gAi ales AK47 !", Prefix);
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !gAi ales MP5 NAVY !", Prefix);
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !g Ai ales AWP !", Prefix);
}
}

menu_destroy (menu);
return 1;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

new nbut = get_user_button(id)
new obut = get_user_oldbutton(id)

if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
{
if(get_user_flags(id) & VIP_LEVEL )
{
if(jumpnum[id] < get_pcvar_num(cvar_vip_jumps))
{
dojump[id] = true
jumpnum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}

if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(get_user_flags(id) & VIP_LEVEL )
{
if(dojump[id] == true)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity, velocity)
dojump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock get_name( id )
{
new name[ 32 ];
get_user_name( id, name, sizeof ( name ) -1 );

return name;
}

public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & VIP_LEVEL)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s [Membrii V.I.P] - ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Nu sunt Membrii V.I.P conectati !")
print_message(user, message)
}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0])  {
format(contactinfo, 111, "%s Y!M -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}

print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}

public Motd(id) {
       new iCfgDir[32], iFile[192];
       
       get_configsdir(iCfgDir, charsmax(iCfgDir));
       formatex(iFile, charsmax(iFile), "%s/vip.html", iCfgDir);

       show_motd(id, iFile, gTitle);
}

stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, Jucatori[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Culoarea Verde
replace_all(msg, 190, "!n", "^1") // Culoarea Normala a Chat-ului (galben)
replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Culoarea Echipei : CT = Albastru | T = Rosu.

if (id) Jucatori[0] = id; else get_players(Jucatori, count, "ch")
{
for (new Y = 0; Y < count; Y++)
{
if (is_user_connected(Jucatori[Y]))
  {
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, Jucatori[Y])
write_byte(Jucatori[Y]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1048{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/[/sursa]

[sursa=vip.html]
BENEFICII V.I.P:

In fiecare respawn 200 HP & AP.
+10 HP & AP - KILL | +15 HP & AP - HEADSHOT
+1000$ - KILL | +1500$ - HEADSHOT
Acces la meniul pentru V.I.P (M4A1 / AK47 / MP5 / AWP + DEAGLE)
1 HE / 2 FLASH / 1 SMOKE in fiecare runda.
Se anunta conectarea ta pe server.
Poti sari de 2 ori.
Apari in /vips

PRET:

VIP 15 ZILE = 2 Euro
VIP 30 ZILE = 4 Euro
VIP PERMANENT = 6 Euro
Contact - [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[/sursa]

Nume: VIP CLASIC
Versiune: 1.0
Autor: Challenger.

Instalare:
1. Fișierul vip_clasic.sma îl puneți in addons/amxmodx/scripting
2. Fișierul vip_clasic.amxx îl puneți in addons/amxmodx/plugins
3. Intrați în fișierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
Cod:
vip_clasic.amxx
4. Alti pasi necesari....

Cvar-uri (se adauga in fisierul amxmodx\configs\amxx.cfg):

vip_spawn_armor 150 - Câtă armură să primească vip-ul la spawn.
vip_spawn_health 150 - Câtă viață să primească vip-ul la spawn
vip_kill_armor 10 - Câtă armură să primească pe kill
vip_kill_health 10 - Câtă viață să primească pe kill
vip_hs_armor 15 - Câtă armură să primească pe headshot.
vip_hs_health 15 - Câtă viață să primească pe headshot.
vip_kill_money 1000 - Câți bani să primească pe kill
vip_hs_money 1500 - Câți bani să primească pe headshot.
vip_max_jumps 1 - De câte ori să sară vip-ul în plus. (1 = 2 / 2 = 3)

Comenzi administrative (se tastează în consolă și trebuie să fiți administrator):

Comenzi publice (se tastează în joc prin apăsarea tastei Y):

/vmenu - Afișează meniul de arme.
/vips - Arată vipii online
/vip - Arată beneficiile în motd.

Module necesare (se șterge ; din fața modulului de mai jos; acestea le gasiți în fișierul amxmodx\configs\modules.ini):

Imagini:
Spoiler:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]



Salut Vizitator Ai postat un numar de 0 mesaje
Te-a inscris pe data de
Ultima vizita a fost in
Si sa il salutam pe Minimal , ultimul membru inregistrat pe 4en3rgY
Respect Vizitator
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Vezi profilul utilizatorului

Robotelul cu reclame


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum